Anna Nooshin en haar bedrijven. Welke heeft ze allemaal en wat doet ze verder allemaal?
Anna Nooshin ken je inmiddels wel. Die bekende influencer met een miljoen volgers (ook wel wat gekocht, maar he wie niet tegenwoordig). Don’t feel ashamed about it, Het hoort erbij. Iedereen doet het op de gram en TikTok.
Anna Nooshin is enorm succesvol en een grote inspiratiebron voor ons en waarschijnlijk voor veel vrouwen. Anna werkt keihard om succes te bereiken is creatief en origineel. Een echte powervrouw en goaldigger. Set some goals and work towards it!
Ze begon in 2011 met NSMBL, een succesvol lifestyle magazine met een miljoen bezoekers. Persoonlijk vinden wij het een beetje oppervlakkig soms. Teveel Kardashian nieuws en beauty nieuws.
In 2015 begon Anna haar YouTube-kanaal, waar zij inmiddels ruim 250k abonnees heeft. Ze is niet de grootste vlogster van Nederland, maar doet het zeker goed. Vanaf 2015 werkte Anna als mode- en lifestyle expert bij RTL Boulevard en een jaar later werd Anna jurylid en social media-adviseur van het RTL-programma Holland’s Next Top Model. Haar televisie carrière was niet zo,n succes. Met name “Mooier wordt het Niet” was een flop. Een oppervlakkig programma over beauty. Hoe belangrijk is beauty eigenlijk in deze wereld? Is het wel zo belangrijk? Thanks to the Kardashians wel.
Verder bracht ze dit jaar haar documentaire: ANNA STATUS uit. ANNA: STATUS is een verrassend, rauwe en indringend portret over Anna Nooshin. Deze vrouw heeft veel meegemaakt en is niet zo oppervlakkig als je denkt.
Naast succesvolle influencer en content creator is Anna Nooshin een schrijfster (ze heeft 2 boeken uitgebracht, namelijk On Top en On Life) en ze is dus een onderneemster.
Maar welke bedrijven heeft Anna Nooshin allemaal?
1.The Upside Down Museum
In 2020 opende zij haar eigen Insta-museum: The Upside Down museum. We weten niet hoe dit loopt. De hype van Instagram begint af te nemen en TikTok is taking over. Maar het idee is zeker leuk! We zijn er nog niet geweest..
Na anderhalf jaar brainstormen, plannen en zoeken naar de perfecte locatie, is in samenwerking met ondernemer Hans Plesman deze droom verwezenlijkt en kunnen bezoekers zich laten onderdompelen in een compleet nieuwe museum ervaring. The Upside Down Amsterdam wil ook de sociale betrokkenheid activeren en een diepere boodschap brengen. Het wil vooral inspireren. Er wordt onder andere aandacht gevraagd voor “vergeten kinderen” waarmee stichting Het Vergeten Kind wordt gesteund. Creatief en leuk voor iedereen! Een goed idee, dat zeker. Perfecte foto’s voor op je insta feed.
2.Noosh Beauty
Het beauty merk van Anna Nooshin.
Op 1 maart vorig jaar lanceert de onderneemster Noosh, een beautylabel met producten van hoge kwaliteit, die cruelty free zijn. Noosh Beauty is dus het beautymerk van Anna Nooshin dat begon als een soort make-up-abonnement, maar inmiddels zijn alle producten los of als mooie gift sets te koop.
Noosh is so much more than make-up. We want to create an inclusive community of dreamers, doers and people who are happy to hype each other up, aldus de website. Het begon als een soort community waar je lid van moest worden.
Hoe het loopt is niet duidelijk. Er zijn natuurlijk al ontzettend veel make-up merken op de markt. De website heeft niet zoveel bezoekers nog. Kan nog komen. Het is wel betaalbaar dus dat is fijn. We gaan het nog zeker uitproberen op iammandyb.com. Het is ook bij Douglas te koop.
Hoe rijk is Anna Nooshin in 2022? Lees het hier.