Carrière Tijd is een online magazine voor alles op het gebied van ondernemen, studiekeuzes, beroepen, geld, vermogen en meer. We richten ons op werk en kansen voor iedereen, denken in mogelijkheden, omdenken, anders denken, werk vrijheid, flexibele werk uren. Vind jouw weg in de maatschappij en op de arbeidsmarkt. Wat een zoektocht was het..
We focussen ons niet alleen op jongeren die graag willen en nog zoeken naar de juiste studie en baan, maar ook op ambitieuze mensen, carrieretijgers die hogerop willen, maar ook op mensen die anders zijn, bijvoorbeeld mensen met een beperking, autisme of mensen die hoogbegaafd zijn of bijvoorbeeld erg creatief aangelegd.
Veel mensen hebben tegenwoordig iets, maar dat betekent niet dat jij niet recht hebt op een bestaan en een leuke baan of een eigen bedrijf. Je moet graag willen, meedenken en zoeken naar mogelijkheden. Wij denken mee en wij zoeken mee. Wij geven niet op waar een ander wel stopt.
Ons online magazine geeft jouw organisatie een ideaal platform om deze doelgroep (een doelgroep die veel groter is dan je denkt) kennis te laten maken met jouw merk, product of dienst.
Wij hebben momenteel 15.000+ unieke bezoekers per en 1500+ organisch per maand en dit schommelt erg per maand, soms minder soms meer(te zien aan onze analytics. Je kan vragen om onze analytics). Wil je een artikel plaatsen of een banner van jouw bedrijf? Vraag naar de mogelijkheden om samen te werken. We bieden de volgende mogelijkheden:
- Artikel/advertorial op Carrière Tijd met foto
- Post met foto en link op onze social media kanalen (Instagram & Facebook)
- Banner op Carrière Tijd (ook casino/crypto/gambling links en banners )
- Combinatie-samenwerking met onze andere online magazine Lifeofanartist.nl.)
Wij hebben twee nieuwe Engelse merken waar we erg hard aan werken (SEO, content en press): moneyhasit.com een finance magazine en een fashion/beauty/lifestyle magazine van de eigenaresse zelf: itismandy.com. Zo gaan we door en door. stuur ons een email als je geïnteresseerd bent in deze groeiende opkomende merken.